banner-top12

Шалқар ????????????????????????????????????

Қосқан уақыты Желтоқсан 5, 2017 | 727 рет оқылды | сайтқа қосқан shalqar

0

Бәрі де халыққа қолайлы болу үшін

2015 жылдың 19 қарашасында Мемлекет басшысы «Ұлт жоспары – бес институционалдық реформаны жүзеге асыру

жөніндегі 100 нақты қадам» аясында, мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыруға бағытталған «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясын құру туралы” Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы” Қазақстан Республикасының Заңына қол қойды.

Ал 2016 жылдың сәуір айынан бастап «Азаматтарға арналған Үкімет «Мемлекеттік корпорациясы» өз жұмысын бастады. Жаңа мемлекеттік корпорация төрт мемлекеттік кәсіпорындардан тұрады: ХҚКО, Жер кадастры ғылыми-өндірістік орталығы, Жылжымайтын мүлік орталығы және Мемлекеттік зейнетақы төлеу орталығы. Бірыңғай құрылым республика бойынша 21 мыңнан астам қызметкерлерді біріктірді.

«Азаматтарға арналған Үкімет» мемлекеттік корпорациясы КЕАҚ Алматы қаласы бойынша  филиалы – «ХҚКО» Департаменті 15 аудандық ХҚКО бөлімшелер мен мамандандырылған ХҚКО және Майлин көшесі 85-те орналасқан  автокөлік иелеріне арналған сектордан тұрады. Департаменттің штаттық кестеге сәйкес қызметкерлер саны 949 адам. (Олардың ішінде жоғары білімділер – 818, арнайы – 83. Жұмысшылардың орташа жасы – 30, ерлер – 379, әйелдер – 522)

Биылғы жылы Алматы әкімдігінің қолдауымен Алатау мен Наурызбай аудандарының орталықтары жаңа ғимараттарға көшті.

Атлетикалық қалашық – бұл қала ішіндегі қала, Алатау ауданының тұрғындары үшін жеткілікті әлеуметтік және коммерциялық инфрақұрылым мен сапалы қызмет көрсетуге қабілетті қала. Бұл Алматы қаласының жас ауданын дамыту мен жетілдірудің жаңа және қазіргі заманғы орталығы. «Универсиада-2017» мұрасы бағдарламасы аясында аудан тұрғындары үшін атлетикалық ауылда көптеген қызметтер жүзеге асырылды. Солардың бірі – Алатау ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы.

ХҚКО жалпы ауданы 1542 шаршы метрді құрайтын екі қабатты ғимаратта орналасқан. Жаңа ғимарат күніне бір мезгілде 1,5 мың адамға дейін қызмет көрсетуді  қамтамасыз ету үшін жобаланған, «Универсиада мұрасы» жоба аясында жаңа жиһазбен жабдықталған,  кең және жайлы залдар ұйымдастырылған құрылыс, Сондай-ақ, мүмкіндігі шектеулі  азаматтарға ыңғайлы пандустар, шақыру батырмасымен  жабдықталған лифтілер орналасқан. Өздеріңіз білесіздер, бұған дейін Алатау ауданының ХҚКО тәулігіне келушілердің саны 500 адамға дейін қымет көрсететін, 700 шаршы метр  алаңда орналасқан болатын.
Ал бүгінгі ғимаратта, бірінші қабатта 5 терминал, қоғамдық қол жеткізу пункттері, өзіне өзі  қызмет көрсететін Connection Point орналасқан. Ол жерде сіз некені тіркеуге өтініш, балабақшаға баланы  кезекке тұрғызу, мекенжай анықтамасын  алу, зейнетақы жарналарының анықтамасын  т.б. барлық электрондық қызметтерді  алуға болады. Сондай-ақ, дайын құжаттарды беру секторы, кеңес беру, күту залында  ойын алаңы да бар. Екінші қабатта Алатау ауданының операциялық залы мен  ІІД Көші-қон полициясының бөлімшесі орналасқан.

Сондай-ақ, биылғы жылы Наурызбай ауданының  ХҚКО бөлімі Наурызбай ауданының әкімшілік қалашығына көшті. Енді қала тұрғындары қажетті ақпаратты іздестіру үшін қалаға саяхат жасаудың қажеті жоқ. Әкімдіктің, прокуратураның, соттың, мемлекеттік кіріс департаментінің және үйлену сарайының ғимараты өте жақын орналасқан. Мұнда халыққа қызмет көрсетудің ыңғайлығы үшін екі кең операциялық зал бар. Бір күнде мамандар мыңнан астам келушілерді қабылдай алады.

Ең бастысы – жаңа бизнес-процестер. Жақсы ойластырылған аймақтардың арқасында ConnectionPoint секторы және құжаттарды беру бірінші қабатта, ал екінші қабатта операциялық зал орналасқан. Бұл қызметтерді алуды оңтайландыруға және келушілердің ағындарын таратуға көмектеседі.

Медеу ауданының орталығында (Марков көшесі 44), 18 жарықдиодты дисплейлер орнатылған, онда мемлекеттік қызметтерді алу бойынша оқу-жаттығулардан басқа ең жақын автобус аялдамасы мен 20 минутта жететін маршруттар, көшедегі ауа температурасы, 10 баллдық шкаламен жол кептелісі  және тағы басқа ақпарат алуға болады.

Майлин көшесі, 85-тегі арнайы орталықта аудан кеңейтілді және жұмыс орындарының саны 17-ден 50-ге дейін ұлғайды.

Бүгінгі күні мемлекеттік корпорация арқылы 548 қызмет түрі көрсетіледі. Мемлекеттік корпорация азаматтарға «бір терезе» қағидаты бойынша барлық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін құрылған, мемлекеттік қызметтердің бірыңғай провайдері ретінде жұмыс істейді. Мұндай көзқарас жемқорлыққа қарсы тұруға, әкімшілік кедергілерді азайтуға және сұранысқа ие құжаттардың тізбесін қысқартуға көмектеседі, сондықтан қызмет көрсету процесі ашық болады, ал жеткізу уақыты қысқарады.

Мемлекеттік қызмет көрсетуді жақсарту, озық технологиялар мен шешімдерді пайдалану, «бір терезе» принципінен «бір өтінім» қағидатына көшу бойынша тұрақты жұмыс жүргізілуде. Азаматтар үшін сапа, жайлылық және барынша оңайлату мемлекеттік корпорацияны дамытудың басты басымдықтарының бірі болып табылады.

Осылайша, 2017 жылдың басынан бастап қызметтерді жетілдіру бойынша бірнеше функциялар іске қосылды: sms-тың хабарлауы, есту қабілеті нашар адамдарға онлайн-ілеспе аудармасы, үйге дайын құжаттарды жеткізу, электрондық үкімет порталында ЭЦҚ-мен байланыссыз ақпарат алу, Алматы қаласындағы ХҚКО-да тегін WI-FI-ны іске қосу, түнгі уақытқа дейін жұмыс кестесімен қоғамдық қызмет көрсету орталығын іске қосу.

Алматы тұрғындарының күндізгі уақытта мемлекеттік қызмет алуға уақыты болмаған жағдайда таңғы 9-дан түн ортасына дейін және сенбі күні таңғы сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін Алматы қ., Жандосов көшесі, 51 Әуезов аудандық орталығында алуға болады.

Осы жылы «Қазпочта» АҚ-мен бірге үйге дайын құжаттарды жеткізу бойынша жаңа қызмет түрін енгіздік. Алматы тұрғындары дайын құжаттарды алуға  ХҚКО-ға  барудың қажеті жоқ, шабарман оларды кез-келген жерге, яғни үйге немесе кеңсеге жеткізеді.

Сондай-ақ, Қазақстан азаматтары үшін “Соттылықтың болуы немесе болмауы туралы анықтамаға  апостиль қою” мемлекеттік көрсетілетін қызметтің  орындалу мерзімі 22-ден 8 жұмыс күніне дейін қысқартылды. Жоба шетелге шыққан  сотталмаған туралы анықтаманың апостильденген куәлікті қажет ететін қызмет алушыларға ыңғайлы болу үшін іске қосылды. Бұрын азамат қылмыстық істің болуы немесе болмауы туралы апостильденген куәлікті алу үшін ХҚКО-ға екі рет өтініш беруі керек еді. Бірінші рет, бес жұмыс күнінде сотталмағаны туралы анықтама алуға күтуге тура келетін, содан кейін – 17 күнтізбелік күн бойы апостильдің өзі үшін. Барлығы 22 жұмыс күннен асатын. Енді азамат сотталмағаны туралы куәлікке апостиль мен мөр қойдыруға  бір-ақ өтініш береді және қызмет көрсету мерзімі сегіз жұмыс күніне дейін қысқартылды.

Қазіргі уақытта 3 сағат ішінде  азаматтық хал актілерін тіркеуге, мысалы, баланың тууын тіркеуге, қайтыс болуды тіркеуге, некені  бұзуды (некеге тұруды) тіркеу сияқты қызметтерді ала аласыз. Жобаның мәні – Б-ХҚКО қызмет көрсету бойынша бірыңғай орталық қағидаты бойынша қызмет көрсетушіден қызмет алушыларға құжаттарды тез жеткізу.
Алматы қаласында Б-ХҚКО қағидаты бойынша Бостандық ауданының №1 бөлімі – Ходжанов көшесі, 9А, Алмагүл ықшам ауданында, Жетісу ауданының №1 бөлімі – Құлагер шағын ауданы, Серіков көшесі, 6А мекенжайларында қызметтер алуға болады.

1 шілдеден бастап 30-ға жуық мемлекеттік қызмет түрі электрондық цифрлық қолтаңба болмаса да қолжетімді. Ол мынадай жолмен жұмыс істейді: Бір жолғы пароль, өтінішті жібергеннен кейін азаматтың ұялы телефонына келетін sms-хабарламасы келеді. Сұраушы телефонда растау кодын алады, содан кейін eGov.kz-те кодты енгізу қажет. Кодты енгізген кезде портал мобильді азаматтардың деректер базасында mGov азаматының нөмірін автоматты түрде тексереді, егер телефон нөмірі осы дерекқорда тіркелген нөмірмен сәйкес келсе, сұралған қызметтің нәтижесі дереу қамтамасыз етіледі. Жылжымалы азаматтардың базасында тіркелу үшін «Жеке кабинетке» кіру керек, «телефон» бағанында ұялы телефон нөмірі көрсетіледі. Сонымен қатар, телефон нөмірін ЖСН-ға Азаматтарға арналған Үкіметтің КЕ АҚ-ның фронт-офисіне хабарласу арқылы байланыстыруға болады.

Сондай-ақ, Қазақстан азаматтары SMS арқылы жеке деректерді басқара алады. «Азаматтарға арналған Үкімет» мемлекеттік корпорациясы мемлекеттік органдарға және жеке ұйымдарға ХҚКО қызметшілерінің қатысуынсыз қызмет көрсету туралы ақпаратты ұсынуға келісім бере алады. Енді қазақстандықтар SMS-хабарламалар арқылы дербес деректерге қол жеткізуді өз бетінше растай алады. Инновация ҚР ақпараттық және коммуникация министрлігімен бірлесе әзірленді.

Күн сайын сапалы қызмет көрсету қажеттілігі артып келеді және табысты болу үшін кез келген ұйымның жұмысында клиенттердің назарын аударудың  маңызы зор.

Қазіргі уақытта мемлекеттік қызметтердің жалпы санының 83% -ы «Азаматтарға арналған  Үкімет» мемлекеттік корпорациясының фронт және  бэк-офистары арқылы қамтамасыз етіледі. Қызметтердің ішінде ең көп сұранысқа ие болған түрі  анықтамалардың әртүрлі түрлерін шығару талап етіледі.

Азаматтар арасында танымал қызметтердің екінші түрі – құжаттандыру болып табылады. Яғни, азаматтарды тіркеу – жеке куәлік, төлқұжат және тұрғылықты мекенжайға тіркеуге тұру. «Connection Point» секторларында www.egov.kz электрондық үкімет порталы арқылы  Азаматтардың ең көп  сұранысқа ие қызметтердің ішіне – мекен жай анықтамасы, жылжымайтын мүліктің бар/жоқтығы туралы және зейнетақы жарналары бойынша анықтамалар.

2017 жылдың 11 ай көрсеткіші бойынша  Алматы қаласында 321 715 тұрғылықты мекен жай анықтамалары берілді. Негізінен анықтаманың бұл түрі жұмысқа орналасқан жағдайда  және оқу орындарынан сұралады. Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәлігін беру және қайтарып алу бойынша көрсетілген  қызметтер саны  (цифрлық қолтаңба) – 673 903.

11 ай ішінде “Жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және оның техникалық сипаттамалары туралы ” мемлекеттік қызметі бойынша  – 105 439 анықтама берілді.

Алматы қаласының мемлекеттік корпорациясының фронт-офистрінде жылжымайтын мүліктің бар/жоқтығы туралы анықтамаға да сұраныс аз емес – 87 955 анықтама берілді.

Салымшылардың бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына ақшаның түсуі туралы ақпарат алу үшін 11 ай ішінде мемлекеттік корпорацияға 52 982 рет жүгінген.

Жыл басынан бері Алматы қаласы азаматтарының жұмысқа орналасуы үшін талап етілетін қылмыстық жазбалардың болуы немесе болмауы туралы – 108 560 анықтама берілді.

Ағымдағы жылдың 11 ай көлемінде 204 816 азамат жеке куәлік және төлқұжат алды.

Мамандандырылған  ХҚКО туралы айтсақ, Алматы – үлкен қала, азаматтардың көпшілігі жаңа жүргізуші куәлігін алуға өтінішті көптеп береді. Енді олар дайын құжатты алғанша  күтпейді. Олар оны өзіне қолайлы ХҚКО-нан МХҚКО берген қолхатты ұсыну арқылы  ала алады. Бұл үшін жаңа жүргізуші куәлігі рәсімделу барысында, тапсырыс беруші өтініште өзіне ыңғайлы болатын бөлім атауы мен оның мекен-жайын көрсету қажет.

Ағымдағы жылдың 11 ай ішінде  72 861 жүргізуші куәлігі берілді.
Жүргізуші куәлігін ауыстыру үшін автокөлік әуесқойларына мамандандырылған ХҚКО-ға барудың қажеті жоқ. Жүргізуші куәлігін ауыстыруға Жетісу ауданының №1 бөлімінде мына мекен-жай бойынша алуға болады: Құлагер ықшам ауданы, Серіков көшесі, 6; сондай-ақ Майлин көшесіндегі №2 мамандандырылған бөліміне баруға болады. Бұл қаладағы мамандандырылған орталықтарға жүктемені азайтады, сондай-ақ автокөлік жүргізушілеріне қаладан шықпай-ақ жүргізуші куәліктерін өзгертуге мүмкіндік береді.

Осы жылдан бастап мамандандырылған ХҚКО-да экстерриториалдық қағидаттар бойынша мемлекеттік қызмет көрсетілуде, яғни, барлық қажетті құжаттар болған және әкімшілік құқық бұзушылық болмаған жағдайда, тіркеу есебінен алып тастап, тұрғылықты жері мен тұрғылықты жеріне қарамастан көлік құралын тіркеу есебіне қоюға болады. Аймақтан қажет ететін жалғыз нәрсе, ол көлік құралы тіркелген уақыттан бері  есептен шығару сәтіне дейінгі  салық қарызының жоқтығын растайтын құжат болып табылады.

Жылдың басынан Алматы қаласының мамандандырылған ХҚКО-да көлік құралдарының сәйкестендіру нөміріне мемлекеттік тіркеу және көлік құралдарының жекелеген түрлерін тіркеу үшін – 406 753 рет жүгінген.

«Азаматтарға арналған Үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы мүмкіндігі шектеулі азаматтарға мемлекеттік қызметтерді көрсетуге көп көңіл бөлінеді, әсіресе қол жетімділікті жақсартады. Осылайша, корпорацияның алдыңғы кеңселерінде мүмкіндігі шектеулі азаматтарға арналған пандустар мен түймелер, Брайль мәтіні бар ақпараттық белгілер, көру қабілеті нашар адамдарға арналған тактильді  жолдар орнатылған.

Мүмкіндіктері шектеулі адамдарға әлеуметтік қолдау көрсету жөніндегі жұмысымыздың маңызы зор. Бұл пандустарға, инфрақұрылымға ғана емес, сондай-ақ жұмыс орындарын қамтамасыз етуге де қатысты. Алматы қаласының ХҚКО –да  мүмкіндігі шектеулі 21 қызметкер жұмыс істейді. Ең алдымен, жұмысқа қабылдау кезінде, біз осындай адамдарды екінші кезеңге  өткізіп, қоғамдық бірлестіктерімен белсенді жұмыс істеп, ХҚКО жағдайында мүмкіндігі шектеулі азаматтарға қол жетімділікке тексеру жүргіземіз. Қосымша  айтатын болсам, бізде ымдап сөйлейтін 18 қызметкер бар. Сонымен қатар, біз мүмкіндігі шектеулі азаматтардың  үйіне шығамыз.  1414 нөміріне қоңырау шалған азамат, оны деректер базасынан тексереміз, содан кейін ХҚКО қызметкерін азаматтың  үйіне жібереміз. Өткен жылы қаланың ішінде біз 2000-ға жуық осындай қызметтер ұсындық, ал биылғы жылы оның саны 3000-нан асты.

Үйде ұсынылатын  қызметтердің ішіндегі ең көп сұраныста:  мекен-жай анықтамаларын беру, жылжымайтын мүлiктiң болмауы (болуы) туралы анықтама беру, зейнетақы жарналарын беру  туралы  анықтамалар.  Департамент   қызметкерлері жыл бойына 1000-ға жуық үйге барып қызметтер көрсетеді.

2017 жылғы наурыздан бастап  «Азаматтарға арналған үкіметі» мемлекеттік корпорациясында  есту және сөйлеу қабілетінің бұзылысы бар азаматтарға мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жаңа қызмет түрі пайда болды. Енді ымдау тілінің білікті маманы нақты уақыт режимінде арнайы қосарлы монитормен ымдау тіліне аудару арқылы түсіндіруді қамтамасыз етеді. Бұл пилоттық жоба Азаматтарға арналған  үкімет және «Ауғанстандағы соғыс мүгедектерінің қазақстандық республикалық қоғамы» қоғамдық бірлестігі  бастамасы бойынша жүзеге асырылады

Мемлекет басшысы бизнесті жүргізуді оңтайландыру мақсатында дамыған 30 елдің қатарына кіруді тапсырғаны бәрімізге мәлім. Мемлекет басшысының бизнес-ахуалды түбегейлі жақсарту жөніндегі тапсырмасына сәйкес, ҚР Үкіметі жүйелі түрде жүргізген жұмысының нәтижесінде Қазақстанның «Doing Business» рейтингісінде позициясын жақсартуда, 10 көрсеткіштерге негізделген, оның ішінде кәсіпорындардың тіркелуін жеңілдететін көрсеткіштерді қосқанда, мүлікті тіркеу, құрылысқа және электр желілеріне қосылуға рұқсат алу, несие алу, миноритарлы инвесторлардың құқықтарын қорғау және т.б.  жүзеге асырылады.

Doing Business рейтингісінде Қазақстан жетекші реформатор болып табылады және көптеген реформаларды жүзеге асырған мемлекет ретінде танылады. Олардың арасында ХҚКО арқылы көрсетілетін қызметтер де бар.

Шағын және орта кәсіпорындарды тіркеу үшін ақыны алып тастау, тіркеу мерзімін қысқарту және компания мөрін пайдалану туралы талапты жою арқылы кәсіпорындарды тіркеу рәсімдерін жеңілдетті. Ол сондай-ақ сатушының және сатып алушының нотариалды куәландырған тіркеу құжаттарын  техникалық төлқұжат алу туралы талапты алып тастап  арқылы мүлікті беруді жеңілдетті.

Алматы қаласының 3 Халыққа қызмет көрсету орталықтарында инвесторларға қызмет ететін секторлар бар.

ХҚКО-ның негізгі оң қасиеттері, барлық азаматтар үшін бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету, бір жерде әртүрлі органдардан құжаттарды дайындау қызметтерін алу мүмкіндігін, сондай-ақ құжаттарды орындаушылар  мен азаматтардың арасындағы тікелей байланысын болдырмау болды.

Азаматтардың ыңғайлылығы үшін өзіне-өзі  қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, онда қала тұрғындары инспекторды күтпестен дербес электрондық қызметтер ала алады.

Бұл аймақтарда кеңесшілер жұмыс істейді, бұл ретте азамат мемлекеттік қызметті өз бетінше алғаш рет алған жағдайда,  оған міндетті түрде көмектеседі.

Сондай-ақ, инспекторлар мемлекеттік баждарды, салықтарды, жол қозғалысы ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдарды, мемлекеттік қызметтерді қалай төлеу мүмкін екенін түсіндіреді.

      Сонымен қатар, ХҚКО келермендері, баланы балабақшаға кезекке қоюға, аты-жөнін өзгертуге өтініш жасай алады, сонымен қатар өзінің Жеке кәсәбән  тіркеуге алады. Өзін өзі қызмет көрсету секторындағы қызметкерлеріміз халықтың компьютерлік сауаттылығын арттыру үшін жұмыс жасайды. Біздің кеңесшілер, баждың кез-келген түрін төлеуге, кез-келген анықтамаларды алуға, Қоғамның сайтына қандай да бір сұрақтар жіберуге көмектеседі.

 

Мамажанова Әсел Ерболқызы,

Алматы қаласы “Халыққа қызмет көрсету орталығы” директоры м.а.




Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған

Back to Top ↑